Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: K=POP HITZ Live!!!!!!

K=POP HITZ Live!!!!!!

Assalammualaikum n Hluu sume..!!!!
Wahhhhh Boleh tak lao ak na menjerit sekejap..
YAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!
Hari ni ak happy Gila2 la!!!
Ya allah!!!
Ak da gila....!!! Tadi Baru je ak tgk K-POP HITZ LIFE!!!
Sampai ta sedar ak tgh menangis tgk Persembahan Dorg..
Ada GNA ,4 MINUTE and BEAST!!!!
OMG..!!!! 
Ya Allah terharunya aku,,,,Lebih2 lagi tgk BEAST..
Drg senyum jer dari Mula hingga habis persembahann...Arrrr Dongwoon
Ngn Yoseob Cumill sangat2,,

Meh ak Tinggal kan beberapa buah gamba..



4 MINUTE GIRL!!

  GNA!!!


B2ST!! IN THE CUBE!


GILA tak aku..! aku memang gila! gila K-POP//!!
Seronok Nye dapat tgk CUBE family wat persembahan satu pentas..!
Ya ALLAH..dah tak terkata dah aku..hahahahahahah
Aku harap2 je la suatu hari nanti aku dapat tengok Konsert dorg yg lagi
Hebat..
Amin..........








No comments :