Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: Miss Miss This Time ^^

Miss Miss This Time ^^

Assalammualaikum,, 
Hello semua,?! Hari ni , Aku betul-betul tak ada Idea nak post apew,
So aku ambil keputusan Aku na share
Kerinduan Ak terhadap Sekolah rendah aku kat korunk,,Bagi pelajar2
Sekolah menengah yg baca post aku ni Mesti akan Setuju dengan aku>Btul tak???
 Yela,Dari darjah 1 hingga darjah 6 ,,Mana tak rindunya,

Macam aku jugak,aku rindu Kwn2 Lama aku,Syafiqah,Raja,Munirah,
Husna,Syaza,Azurren,Siti syafiqah,Afiqah,Farah,Adilah,
Amar,Haziq, And banyak agy,,..
Aku rindu sekolah Kebangsaan aku , SKTSA, Skulah AGama,
SRATKJ..Argh,,Pokoknya(maen pokok2)
Aku rindu semua Yang ada kat sekolah rendah!^^ Hahahahah Kalau boleh aku nak
Terbalikan masa balik,,!!

Oleh sebab Itu aku na share gambar2 kenangan,, 


Inilah aku!






Inilah gambar-gambar yang aku ambil Masa tahun akhir Kita orang jadi
Murid sekolah rendah Pada 2009,, 2 hari sebelum habis sekolah,,.
Kesimpulannya,
Aku rindu sangat2 Saat terindah itu,,, Kepada blogger2 yang bace post ni
Kalau ada kenal  orang2 yang ada dalam gambar ni tolong leave kan link
Facebook diaorang Dekat ruang shoutbox, ok?
Terima kasih.,
Harap-harap Aku dapat jumpa dengan diaorang lagi,, Insyallah :)

No comments :