Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: Super Show 3 (19,3,2011)

Super Show 3 (19,3,2011)


Salam,,Hello Sume,,,,
Pada 19.3.2011,Telah diadakan Super show 3,,
Apa itu super show??? hahahahah
Bagi yang tak minat korea tu,biar aku jelasakan,Super show Tu
Nama concert Bagi super junior
tahun ni ialah tahun ketiga Super junior Mengadakan concert di negara Kita
Sebab tulah nama Nya super show 3.,,!
 Wahh Bangganya aku,,,!
Walaupun aku tak dapat pergi Tapi kehangatn nye Memang Menyenngat hati aku!

Sedih jugak tak dapat pergi,
Insyallah tahun depan Mungkin aku boleh pergi kot,,
Semalam dekat Facebook Kawan aku
Tandakan Gamba Super show untuk aku,,,Mehh aku tunjukkan,,
Sorry la erk Gmba Yesung lebih banyak,! sb aku minat dye!









Hebat2 Tak,,?? Itu jew gambar-gambar yang aku mampu nak upload,,,Gila gempak tak!! Kawan aku cakap
Mak cik dia dapat botol Leeteuk(leade suju) dengan Ryeowook spot,,,Mak Ai,,diaorang bagi free lagi tu,,
Oh my,,, Jeles gila aku dengan mak cik kawan aku tu,!
Hopefully aku dapat pergi Pada masa akan datang!!

SUPER JUNIOR WAIT FOR
ME!!!
SUPER JUNIOR HWAITING!!!!!!
FIGHTING!

No comments :