Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: Header Yang baru! new look!

Header Yang baru! new look!

Assalammualaikum,, Dan salam satu Malaysia,,He3 ,, Harini aku change semua harta-harta dalam blog
aku. aku tukar templet,aku tukar header.nak tahu sebab apa? sebab kalau guna
templet dari laman web lain blog aku tak bebas,so aku gunakan templet yang
sedia ada di blog kita he3.

So hari ni aku buat Header Baru amacam Comel tak???

Punya lah penat aku mencari Chibi tu akhirnya aku dapat.!
Kalau sesiapa yang nak buat header ada chibi2 macam aku ni pergi search kat Mr google
"super junior chibi","SNSD chibi" atau Search chibi jew!

Haahaha kalau nak macam aku punya boleh lah search "Lady Heechul chibi" Hahaha
apa-apa pun leave Your comment about my blog,thank U :)

No comments :