Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: MBLAQ 30 DAYS CHALLENGE-Day 1

MBLAQ 30 DAYS CHALLENGE-Day 1


Annyong Haseyo!!! MBLAQ 30 DAYS CHALLENGE???  hehehe apa tu?? 
sebenarnya aku pun tak tahu sebenarnya challenge2 tu apa.aku tertarik gila tgk blog kpop yang lain
kebanyakan dorg dah mulakan Challenge dorang..tak semestinya MBLAQ.
lain2 kpop pon ade.aku pilih MBLAQ sebab aku rasa ramai di antara mereka yang tak pernah buat
3O DAYS CHALLENGE pasal MBLAQ sebab tu aku pilih MBLAQ.
hehehehe.
sehari aku akan post 1 challenge sampai masuk hari ke 30.

Ok-ok jom kita start !

Day 1

Fav Member and why?


Mir is my fav member! becoz?? kalau jawab bahasa melayu bole??? hehehe.
sebabnya ada banyak. 

sebab yang 1 Mir banyak berjasa padaku ! disebabkan Mir aku kenal MBLAQ.
mula-mula aku tadelah kemaruk sangat dengan Mir sebab masatu aku tak minat sangat dengan MBLAQ
tapi selepas aku tgk biodata dorang kat satu majalah ni aku terus suka
and pada masa yang sama aku terus suka dekat Mir!

and Mir ni jenis lelaki yang pelik..and aku suka lelaki yang pelik.
Ah tak boleh cakap aku memang suka dia since MBLAQ debut tahun2009 dulu!! Oh yeah!

sebab aku suka lelaki yang kelakar :)

Sebab yang 2.
Mir ni walaupun dia tak hensem tapi dia ni baik hati #ceh. Baik ke??

sebab yang 3. hati aku betul2 jatuh suka kat Mir masa tengok video ni

Mir yang susah nak bangun tu.! hahah kelakar kan??
sebab tu aku suka dia! dia sama macam aku.
Kalau ibu aku kejutkan aku sampai ke tengah hari lah aku takkan bangun.bila time dah tengah hari tu
ibu aku tarik2 tangan aku aku tetap macam tu.
hehehehe .


smile

so who's your fav MBLAQ member?? hehehe




No comments :