Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: BEAST 20 DAYS CHALLENGE-day1

BEAST 20 DAYS CHALLENGE-day1


ok ok stop! aku pasrah nak buat MBLAQ 30 DAYS CHALLENGEhehehe sebab apa? entah lah
tiba-tiba demam Beast datang balik! tak tahu nape! hahaha.ok jom kita mulakan cabaran pada hari pertama!

Your biass and why?

OMO.easy question but hard to give the answer! ok ok hehehe sebenarnya biass aku semua dalam BEAST tapi mengikut fav lah erk.hehehe sebelum mulakan aku nak minta maaf lah lao aku letak biass korang kat fav bawah.tak bermakna aku tak suka .aku suka B2ST! semestinya aku suka semua ahli B2ST!

#1 my only nampyeon!

Son Dongwoon!
why?:sebab aku suka gila dengan suara dia.serak-serak basah,dia pandai main piano!
damn hot.dia klaka,cool and charming.yang paling penting dia
cool! 
From when?:since B2ST debut lagi aku suka dia! 

# 2 fav oppa in Beast.
Yong Jun Hung
Why:sebab dia dan aku mempunyai jenis darah yang sama dan kami berdua digelar the jokester
oleh kawan2 kami #ceh.and aku suka rapper!
From:after tengok video clip beautiful

#3 Fav Voice in B2ST
why: coz suara dia sedap gila! and dia ni pandai menari and cool! pendiam! pemalu!
from when: since dengar suara dia dalam lagu take care my girlfriend


#4 the leader
why:becoz dia ni garang tapi kelakar..hahhaaha suka main piano! 
from when: sejak tengok gambar dia dengan Dongwoon.

#5 fav high pich
Why:?: sebab suara dia ni bila time high pic memang sedap gila! lebih2 masa part lagu Breath yang akhir sekali tu.memang memukau gila!
from when: since lagu soom(breath)

#6 best dancer in B2ST!
Why: sebab aku suka tengok dia menari! badan dia smooth je beb! dia dengan hyunseung is my fav
dancer dlm B2ST! 
since: sejak dornag debut!

Huh.peant tao nak tulis semua ni! 20 minit masa yang diambil untuk buat challenge ni.jjadi lepas baca jangan kutuk mengutuk pulak yerr..terima kasih!


No comments :