Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: BEAST 20 DAYS CHALLENGE-day3

BEAST 20 DAYS CHALLENGE-day3

image

Assalamualaikum ! Annyong haseyo! harini aku nak sambung cabaran 20 hari tentang Beast.
dan harini masuk hari yang ke3.macam biasalah aku post awal-awal pagi sebab malam nanti nak post benda lain pulak.tengah hari nanti nak pergi universiti,my brother graduate..hehehe
Jom kita lihat apa cabaran ketiaga tu

Your fav cover of theirs

mula-mula aku tak faham apa maksud soalan tu.And then baru aku faham.maksud dia.Beast kan banyak buat cover dance.Cover dance tu apa? cover dance tu macam contoh kumpulan super junior adalah kumpulan yang asal menari lagu sorry sorry.lepastu satu hari kat satu show ni kumpulan beast yang menari lagu tu.maksudnya Beast dia cover dance lagu sorry sorry #putarbelit. faham? tak faham sudah lah!

Ok agak-agaknya cover apa yang menjadi fav aku.jap jap nak tengok youtube.
Ok yang first2 sekali yang jadi fav aku.memang kelakar gila kalau korang tengok!

Change by HyunA
kelakar kan? jeles wei aku tengok perempuan tu menari dengan Beast XD .terseksa meka.



T-ara-Yayaya


Tadelah ccover sangat tapi boleh lah! Hyunseung kenapa diam je? bosan ke? Yoseob paling gila!


sorry erk MBLAQ ADE SKALI.tapi dikira cover kan? hahaha mula2 macho je keluar pastu 
.......


Memang sedih tgk cover ni sebab..Junhyung and hyunseung nak sangat jadi ahli big bang
tapi tak pe Jun hyung and hyunseung tetap daebakk dalam B2ST!

Gomawo!

No comments :