Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: FANFIC The Vampire Knights

FANFIC The Vampire Knights

#UKISS

Assalammualaikum! Annyong Haseyo! updated! updated! sorry ok pada peminat setia blog aku #ceh #adeke? sebab lama aku tak updated.ya la updated memang lah updated tapi updated pasal beast challenge.sekarang pun aku tengah sibuk #sibukmemanjang uruskan blog fun fairy a.k.a fanfiction aku tu.ye la biaselah baru nak menyesuaikan diri dengan dunia penulisan #ceh #baru14tahun #adahati #najdipenulis hehehe.

 kalau bagi yang pengikut fanfic aku ,aku dulu pernah tulis fan fic Love in circle life  kan kan? cerita tu tergantung sekejap sebab aku dah kehabisan idea nak buat apa.sebab aku ni bukan jenis berjiwa romantik. Aku berjiwa ROCK! tak de lah jokes! so, aku buat keputusan aku nak buat fanfiction tentang puntianak! puntianak??

korang tahu kan puntianak tu apa? tau dalam bahasa inggerisnya Vampire.Tak tahu juga? pergi cari kat wikipedia.Bgi korang yang pencinta cerita puntianak ni #mcmaku mesti korang tahu kan.Puntianak tu makhluk apa.Rupa macam mana, hantu ke manusia korang mesti dah tahu kan.macam aku,aku ni memang obses gila! sanggup habiskan duit untuk beli buku and filem puntianak. tak boleh nak digambarkan keobsesan aku.

Oleh disebabkan itu #puii~,aku buat lah satu fanfic yang khas untuk cerita aku ni. Ok ok kalau nak tahu lebih lanjut tentang cerita tu boleh klik sini The Vampire knights .

#originalbyme! #credit me #ifuwant!


Mehy aku ceritakan sikit tentang cerita Vampire knights ni.,cerita ini mengisahkan tentang, seorang remaja perempuan ni,Kim Wa Na..dia amat obses dengan puntianak #akulahtu .satu hari Dua pendatang baru pindah di tempat tinggalnya di daerah Vampire Ville.Pendatang itu adalah Dongwoon dan Junhyung.Mereka berdua sungguh misteri dan tidak bersosial disebabkan itu,Kim Wa Na ingin menyiasat tentang mereka dan mula mengikuti kemana sahaja mereka pergi.
Dapatkah segala misteri terungkai?

Dalam diam-diam Dongwoon dan Kim Wa Na saling jatuh cinta. Dewa penyelamat amat risau akan keselamatan daerah vampire ville dengan kehadiran dua pendatang itu,baginda mengutuskan malaikat bernama Seung hyung(lakonan Hyunseung) untuk menjaga keamanan daerah itu.Hyunseung telah menjalin hubungan persahabatn dengan Kim Wa Na. and bla bla bla~

hehehe sorry,aku malas nak cerita lagi panjang,kalau nak tahu bacalah sendiri sinopsis dia! so bagi korang yang nak mengikuti cerita baru aku ni,silalah Pergi ke blog fan fic aku.cerita ini belum bermula lagi,korang boleh baca sinopsis dia dulu..kalau berminat follow yerk :)

Cerita ini bertemakan epic modern,Romance,school life and drama.so aku akan masukkan unsur-unsur dialog dalam fanfic aku kali ni



Foreword The Vampire Knights


Dongwoon:Dia adalah dadahku,adakah aku boleh berjanji untuk tidak melukainya?


Kim Wa Na:3 perkara yang aku pasti tentang dia,-dia adalah puntianak-Aku tahu aku mungkin akan jadi mangsanya-Aku cintakan dia-


Nana:Tidak! aku akan pastikan Dongwoon milik aku!


Hyun Joong:Aku harus dapatkan cinta sejati,Aku harus menjadi asalku...




Terima kasih kerana Menyokong!

No comments :