Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: Raya dah habis,PMR dah datang!

Raya dah habis,PMR dah datang!

Haiyoooo pejam celik pejam celik raya dah pun habiss~ bagi budak-budak Pmr mcm aku ni terasa macam baru sehari je beraya~ sedihkot tak dapat sepenuhnya enjoy! tak apa raya haji masih ada hehe! so macam mana raya korang? happy? Alhamdulillah kalau semuanya happy..aku ni yang tak happy happy PMR punya pasal aku terpaksa tolak open house kawan baik aku Hidayah,Nadia.. Ayah aku siap warning lagii.... PMR lagi dua minggu kot! hurm so dapat berapa banyak duit raya??? haha tupun kalau dapatt kann.. ! XD macam aku..tahun ni bertuah sikitt mungkin sebab tahun ni aku PMR so rezeki tu bertambah lah kan dari tahun lepasss...! PMR IS COMING!
junhyung sleep in class

 serious tension akuu ! aku tension dengan subject Mathematics dengan English.. jap jap..english tak pe lagi! but MATHEMATICS! 
sungguh lah..aku tak tahu kenapa otak kiri aku 
nii tak boleh dikejut kan! Semua subject dah okeyy dah tinggal Math je! tak nak lahh nanti kalau aku dpt byk A tiba-tiba ada satu D or E..aku tak mahu ada kedua-dua huruf penghancur hidup tu! ahh penatnyaaaaaa cepatt lah PMR habis!
tak tersangka akuu cepat betul masa berlalu!!!  PMR nak hampir..aku bakal menamatkan Tingkatan 3 ku!
Ya Allah aku harap aku dapat Straight A's kalau boleh,sesungguhnya aku dah berusaha..kalau tak dapat Straight A's sekalipun 7A atau 6A dah memadai Ya Allah.. Amin.. Pejam Celik tengok-tengok PMR dah datang! Tengok-tengok jugakk dah nak akhir 2012! Tengok-tengok lagi dah nak dekat 2013.. Umur pun semakin meningkat! Ya Allah sekejap nya masa berlalu.. aku rasa baru semalam aku jadi pelajar tingkatan 1 hurm tengok-tengok dah nak masuk form 4..betul lah orang cakap kan..Sekolah menegah ni akan terasa sekejap je. hurm aku tak tahu apa akan jadi dengan aku tahun depan..mybe aku akan masuk asrama seperti apa yang ibu aku cakapp.. hati aku terbelah bagi sama ada nak masuk asrama ke takk... Nak masuk sebab nak cari pengalaman tak nak masuk pulak sebab tak nak tinggalkan kawan-kawan yang amat aku sayang! *Konflik
Tapii.. kalau aku tak nak masukk..aku akan hampakan perasaan ibu dengan ayah..hurm why tak masuk asrama tak leh masuk universiti ke? *Teringat teringat aku dekat senior akuu tuu.. bijak orangnya dapat 8A kot tahun lepass tapii..disebabkan dia tak nak tinggalkan Girlprenn diaa..dia sggup tak nak masuk asrama*Iguess tapi sekarang dia dah break off dengan girlpren diaa..aku harap dia tak menyesal lah kann tak dapat masuk asrama dulu~ 
image
haha yeah what evaa!!!!!!!!!! forget it wana! Focus dulu pada PMR! okeyy lahhhh aku rasa ni kali terakhir aku updated online sampai lah Habis PMR baru aku online balikk ! hehe bakal rindu Geng Baby and Geng Beauty semua! (Padahal PMR 5 hari je) haha see you soon SAYONARA!
P/S: Good Luck all PMR CANDICATES!






No comments :