Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: 2014

2014

fuh fuhh berhabuk kot blog ni. mana taknya setahun dua kalije updated. sorry lah kepada bloggers yang kerap buka blog ni tapi ta ber-updated pun(ada ke yang sudi buka? xD) Tema pun sama je dari 2 tahun yang lepas. bukan apa, memandangkan tahun lepas aku Form 4 and tahun ni dah masuk SPM sebab tu aku dah jarang sangat update. bak kata orang aku tengah sibuk dengan spm aku, so tak ada masa nak update. In Shaa Allah after SPM aku akan rajin mengupdate ya, macam dulu2. So aku tak terlambat kan nak ucap selamat tahun baru? Selamat tahun baru aku ucapkan untuk sesiapa yang sudi baca blog ini(LOL). cerita 2013 sudah habis maaa, aku harap tahun 2014 ni tahun yang terbaik untuk korang melaksanakan 'AZAM' korang dari tahun-tahun sebelum yang tak tercapai-capai tu*krik krik*
 dan aku doakan kita semua menjadi lebih matang, tiada lagi gaduh-gaduh sesama insan. Biarpun berlainan fahaman politik,berlainan fandom(dengar cerita kpoppers dengan anti kpop ni banyak kali bergaduh) tapi kita tetap satu Malaysia,satu Negara dan chop chop chop ok aku dah mengarut. Senang cerita lah kan, Hopefully semua happily ever after forever okay?. (LOL)

WELCOME 2014 TO MY LIFE

Agak sedih juga sebab tahun ni tahun terakhir aku dengan batch 97 dekat sekolah, tahun penentu segalanya. SPM year okay SPM year. Masa 12 tengah malam 31 Dec haritu aku menangis teresak-esak mengenangkan tahun terakhir bersama kawan-kawan tersayang, tahun terakhir jadi budak sekolah, jadi anak manja parents *DRAMAQUEENBETUL* Paling sedih mengenangkan senior batch 96 yang dah habis sekolah tu, bila agaknya aku akan jumpa dorang lagi. bagi aku batch 96 senior-senior yang paling sporting sepanjang aku hidup kat sekolah Andalas tu.
  lepas SPM aku tak tahu nasib aku macam mana kan. So my Azam, aku nak lulus cemerlang dalam SPM, let me repeat, AKU NAK LULUS CEMERLANG DALAM SPM aku tak kisah tak dapat straight A+(tapi kalau boleh nak lah) asalkan aku lulus cemerlang. dapt straight A or minus pun jadi lah. janji tak ada gagal. aku nak banggakan Family, dan yang paling utama aku nak kalahkan abang aku *jahat* aku dah kalahkan abang aku dalam PMR so SPM pun aku nak cuba kalahkan dia. Kalau boleh aku nak belajar luar negara. aku nak berdikari, aku nak rasa belajar dekat luar negara. Tingginya impianmu wana? tak mustahil kan aku nak capai impian aku kalau aku berusaha? so aku harap sangat korang doakan aku ya. Amin :)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

So diakhir post ni, mungkin aku akan update post yang baru lepas SPM nanti. so kepada para followers yang nak interact dengan aku or nak berkawan or nak followback bolehlah follow di twitter ( Wanawoonie)  aku ya In Shaa Allah aku akan reply. DENGAN INI AKU IKHTIARKAN BLOG INI DIHIATUS SEHINGGA LEPAS SPM 2014. sekian. ADIOSSSSS



P/s: Ada tengok movie The Desolation Of Smaug tak? hehehe OMG LEGOLAS handsome kan???????????? beza betul dari LOTR sebelum ni. Legolas dalam The Hobbit nampak lebih warrior dari LOTR, dalam LOTR dia nampak ke 'PRINCE' sikit. walauapapun aku suka dua2 movie. 

No comments :