Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: Akhirnya.. ;D

Akhirnya.. ;D

 

 Assalammualaikum,,,hello Bgi yg bukan islam,,,,
Korunk ap khabar,??? aku tak ada apa2 yang aku na post..
But daripada biarkan Blog aku sepi tanpa post yang baru..aku akan berusaha.!
Hahahahahha
Aku ni seorang peminat  Ghotic Terutama Pasal Vampire..Ta kisah lah Novel Vampire ker
DVD kew apa kew..aku tetap suke
Korunk datang la umh aku Dlm bilik aku penuh ngn novel and dvd Psl vampire..
sampai Kwn2 aku gelarkan Aku Wana The vampire ...Hahahha aku Sgt2 la
Happy dapat gelaran tu

Harini aku na kongsi kehgembiraan aku sebab akhirnya dapat memiliki DVD
Yang aku nanti2kn selama ini Iaitu
 TWILIGHT ECLIPSE!!
hahahahahah..
Hahahhaha Bkn senang tao na pujok Ibu aku Tu..
Dia memang ta suka lao aku beli DVD/CD omputih
Kternye Takot Ada Adegan Yg ta elk
hahahahah
Tpi kalau ayah aku.. ayah aku kasi je.sebab Ayah aku Seorang
Yang Meminati Filem2 inggeris Tapi ayah aku pun kadang2
Ta kasi gak sebab Dia pun takut ada adegan yang kurang disenangi..
LOL..
Ada yang kelakarnye..Mula2 ayah and Ibu aku ta kasi Beli CD ni
AYAH: Adik DVD ni P13 ..Ta sesuai Dengan adik
IBU: Entah adik Ni..Vampire jer keja dia..Cuba la cari citer lain 
Me: Ayoo... Ayah Adik dah 14... Not Under 13 Anymore
,Ala ibu ni Cter vampire la best Ta de Adegan Yg ehem2 tu lao setakat
Cium2 Tu mmg biasalah
Mne ade cter omputih yang ta de adegan cium


Akhirnya Aku dapat beli gak.!!! hahaha Alhamdullilah,
Setakat ni aku da kumpul 2 siri twilight DVD 3 Siri twight Novel
Tapi Aku ta bli new moon Dvd Sebab
Aku Menyampah Tgk new moon.Baca novel dye pun aku dah menyampah 
Ni kan plk na bli DVD dye,,Btul ta????hahahah
WalAU apa2 pn aku Berpihak Di TEAM EDWARD!!
Hhahahahah..apa2 je la.

No comments :