Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: Merentas desa 2011

Merentas desa 2011


Assalammualaikum,
Salam satu Malaysia Ye kawan2..Hahahahah Korunk Apa khabar..
Sorry Dah lama aku tak Update Post...Aku betul2 Busy..
Srious aku cakap ni..
Semalam Sekolah Aku ada Pertandingan Merentas desa.... Memang Dasyat Gle la wei!
Dalam sejarah Hidup aku..Inilah merentas desa Yang paling Penat Skali!
Korunk bayangkanlah Jauhnye 6KM
Pastu kena lari Lagi! 

Tapi best lah! Sampai aku tak sedar kaki aku Terseliuh!
Bukan terseliuh..Tapi lagi teruk dari terseliuh!
Skrg Ni aku betul2 ta boleh nak berjalan...Nak jalan pun kena paut sesuatu..
Ta pasal2 malam  Tu aku dapat Urutan Free dari Ibu aku.he3
Jadi capik lah aku! Ibu aku kata kalau Dalam masa tiga hari lagi
Tak baik Memang sah lah aku kena masuk Hospital!
Whuaaaa..Bestnyew masuk hospital..! Ta yah amik  exam Minggu depan.!
hahahahahah


Btw,Tetap happy lah! sebab Rumah sukan aku Iaitu Rumah "Satria"
(Rumah hijau) Dapat No 3!!! Aku Ingat Dapat no terakhir!
Hahaah Syukur Alhamdullillah.....
Btw,Terimakasih kepada atlet2 rumah Satria coz sumbangkan Markah!
Harap2 sukan tahunan Nanti rumah satria jadi Juara.! Insyallah..
>____<

No comments :