Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: Bersyukur^Bersyukur^

Bersyukur^Bersyukur^



Assalammualaikum Warahmatullah! Annyong ! Apa khabar semua???! sihat? aku pulak tak lah beberapa sihat coz rasa macam nak demam.Sementara aku belum demam aku nak Ucapakn syukur Alhamdullilah Atas apa yang tuhan berikan kat aku selama ni.
Dengan rajinnya aku menglistkan semua kesyukuran ku pada tuhan 




  1. aku bersyukur sebab aku dilahirakan oleh seorang ibu  sangat2 penyayang
  2.  aku bersyukur dapat nama Nur Syazwana   
  3.  aku bersyukur aku orang islam
  4. aku bersyukur aku seorang perempuan
  5.   aku bersyukur aku dapat kenal dengan kawan-kawan ku  
  6.  .aku bersyukur aku tak hidup susah 
  7.  aku bersyukur aku dilahirkan di MALAYSIA
  8.  aku bersyukur sebab aku dapat melihat dan mendengar 
  9.  aku bersyukur aku dah 14 tahun
  10.  Bersyukur dapat Sukee ngn korea.he3  
  11. aku bersyukur aku dapat belajar dekat SMK SRI ANDALAS
  12. aku bersyukur aku dapat cikgu-cikgu yang sudi mengajar aku
  13. aku bersyukur ayah aku selalu hantarkan aku pergi sekolah
  14. aku bersyukur kawan-kawan kelas aku tak berlagak
  15. aku bersyukur aku tak jadi mangsa buli
  16. aku bersyukur jadi remaja yang berdisiplin(ceh)
  17. aku bersyukur mempunyai jiran-jiran yang baik
  18. aku bersyukur aku masih ada kampung(sebelah ibu)
  19. aku bersyukur arwah opah aku meninggal dengan senang dan tenang
  20. aku bersyukur ada sepupu yang ceria dan slalu bergembira dengan aku
  21. aku bersyukur ada ibu2 saudara yang mengambil berat tentang hal aku 
  22. aku bersyukur atuk(sebelah ibu) dan nenek(sblh ayh) aku masih hidup
  23. aku bersyukur aku tak pernah dapat penyakit yang kronik(tapi skrg aku ada penyakit tonser  
  24. aku bersyukur sebab tuhan bagi aku kesempatan untuk hidup
  25.  aku bersyukur aku jadi umat Nabi Muhammad (s.a.w)
  26. aku bersyukur Al-quran adalah panduan hidup aku

WILL BE CONTINUED!
Argghh,,sampai esok pun tak habis,he3,,aku dah mengantuk gila ni.,, sebab tadi kat kelas aku terlebih happy
he3.. see ya.assalammualaikum,,

No comments :