Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: The Worst day Of my life!

The Worst day Of my life!

~Salam semua,, <---------- Not in mood :( 
Hari ni Hari yang paling  worst sekali dalam hidup aku !! Sebab harini aku gaduh dengan BFF aku.
Bukan gaduh lah, tak gaduh cuma dia marah aku sebab aku lempar kertas worksheet dia.Adehh itupun nak marah ke? aku bukan lempar sampai terkoyak . dah tu ko duduk jauh dari aku , aku malas lah nak bangun bagi kau! <----- sorry2 


Huh lepastu dia marah aku and aku tak beberapa dengar apa yang dia cakap, Bff aku yang lagi sorang cakap
dia kata "Bapak kau........" lepastu dia terus belah.! what damn! tak de angin tak de ribut tiba-tiba je mengamuk.
sengal . 
adakah status ini cukup memadai untuk luahkan perasaan marah??






Farra aku minta maaf sebab aku buat kau marah, tapi kenapa kau buat aku macam ni. kesalahan aku besar sangat ke sampai kau babitkan "bapak" ni. aku ingat kau seorang yang tak suka sebut perkataan2 macam tu.
rupanya tak. Sekarang kau berjaya sakitkan hati aku. Aku ucapkan terima kasih sangat2. Bagi aku kau lah kawan yang paling aku sayang sekarang. aku tak pernah cakap perkataan2 yang kasar kat kau kecuali 'sengal' ??
Kalau kau dah tak suka kawan dengan aku tak pe,bagi je tahu.aku tahu kau ada kawan2 baik yang lebih baik dari aku.Yang aku tahu sekarang ni Aku Minta Maaf Sangat2. 


Gudnight~

No comments :