Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: kenapa and bila

kenapa and bila

annyong haseyo! harini lepas upated contest,aku tak tao na post apa agy,takot korang suma kutuk belakang aku
kata "ee blog wana ni asyik pasal bende2 tak penting jew" 
ada ke orang nak cakap macam tu? mesti adalah.
kalau tak suke pergi maen jauh0jauh dari sini>.< aku tak perlu readers mcm tu.

ok kita tukar topic. 

kenapa and sejak bila aku ada kat dunia kpop

aku mula kenal kpop tahun 2006, darjah 3 tu..! tapi aku mula minat kpop dlm tahun 2009
camtu.first group yang aku kenal SNSD .aku tak tahu,masatu aku tertekan
channel KBS WORLD pastu aku tengok lah SNSD mse tu dorg perform lagu
Run Devil Run.masa tu terus jatuh cinta dengan SNSD tapi sayang kenapa ramai org
anti grup ni? aku tengok ok jew,klaka,baik,berbakat,tak pernah
bawak tarian lucah macam grup perempuan yang laen. hurm hish-hish.

Lepas SNSD aku kenal Big Bang .Aku kenal Big Bang masa tengok 
tv special kat 8TV .so tengok-tengok tu.wow! hebat! dari situlah aku minat.
First aku minat Daesung, tapi lama-lama aku minat GD
aww.
lepas BIG bang ,Super junior! wow! aku kenal dorang masa lagu
sorry-sorry. wahh ibu aku pon dah terpengaruh ngn lagu tu.! he3
Super Junior Daebakk!! And Fav seterusnya B2ST!aku kenal dorg masa first2 dorang debut!
so aku ni dikira Royal Fans lah,he3 jangan jeles.:P 

Aku bukan nak bangga2kn Kpop just finatik ‎:♥: tapi aku masih ingat tuhan
and masih tak jadi berukk  minat korea.and sekarang mamat korea yang paling aku minat2!
of coz My prince arabian SON DONG WOON.aku minat dia since awal debut
B2ST tapi masa tu aku tak tao nama dia.tapi aku minat.sebab aku suka lelaki yang
ada deep voice u know.! mula2 aku ingat nama dia yoseob,hahah habis semua kawan2 aku gelak!

Tapi kenapa ramai orang suka menghina kpop? lao nak tahu. Hollywood dosa dorg
10 kali ganda lebih besr dari korea.walaupun orang korea seksi tapi dorg tao nak hormat orang
bila buat salah sikit diaorg minta maaf.


Tapi aku tak puas hati betul lah dengan orang melayu zaman sekarang ni.kerja nya tahu mengutuk jew
ok aku mengaku artis Korea mmg seksi sebab diaorg kafir!
apa cer pulak dengan artis malaysia.aku tgk surt khabr fuhh,mne ade wei artis malaysia
yg tak seksi.terdedah sana,terdedh sini.nama pun islam! hish-hish



Sekarang aku minat B1A4! nampak tak header kat atas tu?‎:♥:
tu nama dia Sandeul. ahli B1A4 .
but still my heart have B2ST .so B2ST.

P/s: ada sesiapa tahu macam mana nak main renjam lembing and lempar cakera? pliss add me at fb. :) <--terdesak ni thnks‎:♥: 

No comments :