Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: Comeback!

Comeback!

Photobucket
Wahh ade rasa macam artis tak?? comeback comeback ni,sebenarnya harini aku comeback
ke dunia Blogger setelah 2 minggu aku rest.
Memandangkan masalah aku dah selesai,so takde stress lagi so aku continue
perjalan aku sebagai blogger .

Harini jugak super junior comeback kat music back.
Bila tgk SUJU comeback aku pon nak lah.rasa berkobar-kobar.
ok mengikutkan comeback aku n super junior ni aku tukar semua dalam blog aku.
Header, background, lagu, sume2 lah yang korang tengok .!! 
he3.
Bercakap tentang super Junior ni.. Dorang baru je comeback.
Memang lain daripada yang lain.kalau tahun lepas kita tengok
Super Junior Comel-comel tahun ni semua macho macho
lebih-lebih lagi 'suami' aku yesung.
 
Walawehy,semangat super junior ni.. 
Aku tgk blog kawan-kawan aku semua gempak berlaka so aku nak try juga
tapi blog aku tak delah gempak mana... hurm.. .
Aku comeback dengan penuh Kpop and lao ta suke pegi berambus
#hahahaevillaugh
Super Junior comeback with Mr simple. 
super junior comeback.
Daebakk!

Selamat berpuasa semua!! :) Puasa biar gempak.!

No comments :