Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: This Month story!

This Month story!

Photobucket

Contest Kpop blogger dibatalkan

Mengejut? tak kan.sebab apa aku batalkan sebab contest ni tak dapat sambutan yang hangat.kan
aku dah kata..kalau dalam masa seminggu tak lebih dari 20 orang yang join memang
aku batalkan.tapi ni dah kira 1 bulan aku tunggu tapi stil 14.
hurm..
sorry sesangat yang join tu. Insyallah nanti aku buat kontes lain dengan hadiah 
yang lebih menarik.

Kpop Wave
Part2 macam ni yang aku tak leh dga ni.sebab apa?! aku ta dapat pergi Konsert
kpop wave yang bakal dilangsungkan 24 september ni!
aku gi KL.. ikut lawatan sekolah. yela balik dah pukul 6.KL sampai ke klang
amik 1 jam campur jalan sesak dah amik 2 jam.
hurm tak sempat lah.
tak dapat nak jumpa big bang dengan park jungmin aku.
so sad

#park jung min


Cousin Accident!

sepatutnya bulan raya kita kena gembira tapi wana kurang sikt sebab..
seminggu lepas balik kampung cousin aku accident.
masa jenguk dia haritu memang sedih gila. 5 hari koma #tasilap
menangis2 aku depan dia #mcmlahdiatahu.
lepas 5 hari tu dia dah sedar kena tahan lagi 3 hari or 4 hari something
lepastu dia balik melaka..

semalam pak ngah aku call ibu aku dia kata cousin aku masuk hospital lagi
hurm..kesia dia.korang sume tolong doakan dia erk.org islam mestilah permurah.

Fight dengan kawan

macam biasalah.gaduh sana gaduh sini. cerita dia mcm ni.
aku terserempak dengan kawan aku ni kat kantin.so aku cakap lah.
"hai ***** kau nampak tembam lah"
anggaplah "******" tu si A
tiba kawan dia lagi sorang dia cakap.tapi aku ta bberpe dengar lah dia cakap.
"kau pun sama"  so aku pon saja lah cakap ngn kawan aku tu..nak gurau2
"Dont u ever come to my house" dalam nada gedik #akurse.
aku igt dia rasa aku gurau so aku belah lah.

esoknya kawan aku si A cakap dengan aku yang kawan aku si B tu kutuk2 aku kat FB.
sebab aku ta kasi dia dtg rumah aku.
dia kata macam2 lah .memang sakit hati mula-mula2nya.
tapi lama-lama hilang lah sakit hati aku .aku buat bodo je lah.
biarlah dia marah sorang2 aku kisah apa.Aku rasa dia dah tak anggap aku sebagai kawn baik dia lagi
so buat apa aku nak kisah.

tapi sedih lah. si A tu kawan baik lama aku gak. dulu dia selalu ada ngn aku
sekarang..biasalah kawan baru.Tapi takpe..biarlah dia dgn kehidupan dia.
aku dengan kehidupan aku. #ceh!

Novel Breaking Dawn

Akhirnya!! selesai gak baca novel tu! Nak dekat 700 or 800 muka surat tu!
dari semelum puasa lagi aku start baca sekarang baru habis.

I have another Child!

terkejut?! tapi ni hakikatnya! aku bakal jadi seorang ibu bulan januari tahun depan!
bestnya! harap anak aku lelaki..yelah sorang perempuan sorang lagi mesti lelaki.
hehehe .jangan lah shock sangat korang...bukan anak kandung lah anak saudara
sama lah jugak kan..anak jugak tu.hehehe

Mesti happy gila ayah aku.!

Meet My Old BFF

memang seronok gila time tu.!mula-mula aku tak nak pergi tao rasa macam malas sebab aku tak de
transport.rumah dia jauh pulak dari rumah aku. tapi kesian pulak dekat dia..ibu dia dah masak
banyak-banyak takde sape pulak nak makan.so aku kata ok lah. Ayah dia yang jemput aku.
memang nervous gila. aku ni pemalu orangnya and boleh dikatakan aku ni anti sosial.tapi tak delah anti sangat
orang2 tertentu je aku bersosial.. 
apa lagi harung jelah.

sampai rumah dia aku terus makan sebab dari pagi lagi aku tak makan. hehehe sorry ye kawan
aku makan mee goreng banyak2 sebab sedap. 
hehehehe

Aku harap nanti kitaorang boleh hang sama-sama. jangan lupa aku kawan :) aku sayang kau sangat2.

No comments :