Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: Buddies in KB!

Buddies in KB!

Photobucket
Sorry ok sebab aku dah lama tak hupdated.kira-kira dah 2 minggu jugak erk.hehehhe.
nampaknya blog aku dah berhabuk so aku tukar blog yang baru,aku dah sapu2 lap dia punya header and ini lah jadinya sekarang! 

Name Blog: wana kim
Theme: Galaxy milky way
Edit fully: By me (Wana Kim/wana eyssa)
harini aku nak hupdated pasal Kpop Blogger .Grup ni aku tubuhkan awal tahun ni tapi aku dah lupa bila #hahahaha mybe dalam bulan 3,4, atau 5. entah lah aku dah lupa biasalah lumrah manusia.kalau korang nak join silalah join tapi korang mesti baca syarat2 sebelum masuk and paling penting anda mesti seorang KPOP BLOGGER
cerita pasal buddies ni, kat dalam grup tu adalah beberapa orang buddies yang aku selesa bila berchatting kat Facebook,bukan aku kata yang lain tu biadab tapi cuma kurang rapat lah
so harini aku nak kenalkan sorang demi sorang buddies aku kat dalam grup tu! jom kita 
berkenalan #pengacarakonon

Zafyra Iskandar


aku suka cakap dengan dia sebab entah lah mungkin kita orang ada minat yang sama.kita orang sone! and lagi satu dialah salah satunya buddies yang selalu tinggalkan komen bila aku post somethin dekat kpop blogger.
and aku selesa and rasa macam dah lama kawan.I like her :)

Lily Woohyun

opsss..Blog dia diprivasikan tak dapat den nak menolongnya.ok ok dia ni little dongsaeng yang paling meriah sekali lepas eisha.aku rapat dengan dia since dia slalu Im aku. dia lah salah satunya ahli kpop blogger yang selalu Im dengan aku sebab tu aku sayang dia sangat2.she's my little sister

Nanihae
aku kenal dia masa awal-awal tahun dulu.dia buddies aku sebab kami juga ada minat yang sama kami ELF.aku selesa kawan dengan dia and selalu share pasal super junior.dulu aku pernah 'ter'marah dia and aku nak minta maaf sangat kat dia. tapi sejak lepas PMR ni aku jarang cakap2 chatting dengan dia tapi diatetap buddies aku!

Diyana Ashari


Dia ni boleh di agak very 'kreatif' lah sebab tengok je lah blog dia cun melecun jeles tao!
and dia punya fan fic memang gempak gila lah! suka sangat2 sebab ada junhyung oppa!
hahahaha..fan fic dia ff pertama yang aku ikut and baca sepanjang hidup aku.
lagi satu dia ni suka puji ff aku walaupun aku tao ff aku takdelah sebest ff dia disebabkan dia suka puji so aku rasa macam dihargai lah sebab ada juga orang nak baca fan fic aku..sebab tu aku sayang dia!
thnks diyana!

Nana Johari


Unnie nana #puii sorry lah kalau wana tak panggil nana dengan 'unnie nana' sebab wana lebih suka panggil nama je sebab rasa macam kawan.lebih hormat kalau kita panggil seseorang tu dengan nama betul tak?!
nana ni dia tua 2 tahun dari aku. sweet 16 lah katakan. dia ni gila-gila and pengaruh dia sangat besar dalam kpop blogger tu.besar??!! yelah semua member semua kenal dia and dia sangat terkenal dalam grup tu.
and disebabkan dia satu grup tu kena virus Teen toop lebih2 lagi LJOE. mula2 dia masuk grup dia bawa pengaruh B2ST.habis satu grup demam B2ST lepastu INFINITE,dlm mse yg sama dia suka Myungsoo satu grup tu obses ngn infinite and sekarang TEEN TOP. dia memang hebat lah.and sungguh bahaya ..yela dia boleh sebarkan virus kat kita yang ada kat kpop blogger #gurau jgn marah ye nana! sayang nana

Mohd Hafiz zukafly




satu-satunya boys and hyung yang aku rasa aku selesa bila comment or chtting dengan dia.and bila asal ada apa2 yang aku post pasal SNSD and SJ dia mesti balas. memang best la ckp ngn dia.
thnks hyung!

WanaSeoby


She's my twin.twin pada nama sahaja.LOL

To be continue BABEH! so pada ahli kpop blogger yang lain jgn rasa tersisih ni baru part 1 belum part 2.so kalau korang yang nak aku senaraikan dalam buddies wana buat lah baik dengan aku erk.

Layan SNSD punya comeback sekejap! brings the boys out! Tiffany unnie memang cun!


smile still u can. Xoxo,wana eyssa!



No comments :