Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: I love Kak Lufya Osman!

I love Kak Lufya Osman!

Photobucket
Hah! tiba2! tiba-tiba je aku suka Lagu melayu. sebenarnya macam ni.haritu kat Astro Ria
kan ada astro siarkan muzik video artis-artis Malaysia.so tanpa disengaja Lagu Kak Lufya berkumandang!
Tak tahu kenapa aku jatuh cinta dengan Lagu tu..memang sweet gila!
siapa kak Lufya Osman? meh aku kenalkan bagi yang tak kenal

#Lufya Osman

kalau korang peminat akedemi fantasia mesti korang kenal siapa Lufya ni. She's beautiful right?
muka innoncent je! Aku dah jatuh cinta dengan Dia disebabkan lagu dia yang sweet mweet tu!
ala lagu yang ada kat blog aku ni.  single terbaru dari Kak Lufya.
lagu Diam 



Rasa macam nak menari je! ok Kak Lufya pun ada banyak lagi lagu-lagu yang best
.ok aku tinggalkan beberapa buah Youtube untuk koran bolehg dengar! sokonglah artis tempatan!





First time update pasal artis melayu :)

2 comments :

Myza Sam said...

Memang besh pun (: ala - ala korea .

Wana Kim said...

hahah ya? video dia je.tpi lgu melayu.sweet kan?