Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: MAMA 2011 rewatched :)

MAMA 2011 rewatched :)

Photobucket
peminat-peminat kpop mesti tengok kan MAMA 2011 malam tadi?
memang awesome and daebakk gila-gila!
MAMA 2011 juga dikenali sebagai MNET Asian Music Awards telah berlangsung di singapura jam
9:30 Malam hingga 1:30 pagi! walaupun aku dah ngantuk gila bila jarum jam tepat pukul 1:00 (sebab tu waktu tidur aku) Aku tetap kuatkan semangat nak tengok!

Bagi sesiapa yang terlupa or tak tahu siapa yang menang malam semalam meh aku tunjukkan list2 pemenang
[KLIK TUK TUMBESARAN]
memang happy gila aku! sebabnya SJ ,SNSD and B2ST menang!!!! Lebih happy bila.
 
SNSD and SJ dapat award Of the Year.memang menangis aku.lebih-lebih lagi bila leeteuk ucap penghargaan masa nak last-last tu.walaupun aku tak faham sepatah haram pun aku dapat rasa kegembiraan dorang!!
cakap pasal persembahan pulak.masa MAMA 2011 start je ada persembahan dari Grup Rock lah tapi aku tak kenal siapa. lepastu Performance B2ST! walaweh! Daebakk gila! Temanya puntianak beb! memang citarasa aku! lagi-lagi ada trouble maker(HYUNA AND HYUNSEUNG) seksi giloksss kakak aku tu.


Performance SNSD yang memukau pehh

And SJ performance mmg gempak habis! terliur aku tengok! whua whua! bangga aku sebagai ELF !


sekian-sekian :)
KB tak jadi delete okey??Sorry pada semua ahli yg pernah wana sakiti :)

No comments :