Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: Kisah Di Pawagam

Kisah Di Pawagam

Photobucket
Harini disaksikan Edward Cullen (walaupun hanya dalam wayang) memang hari yang paling teruk buat aku!!!!!
happy pun ada sebab dapat tengok cerita Fav aku..apa lagi kalau bukan Twilight Saga!
#missdgnEdward dalam Happy2 tu ada musibah yang berlaku
Memang SUCKSS lah rasanya macam nak tumbuk je muka Kakak yang jual tiket wayang tu.
Orang cina pulak tu! mentang-mentang aku ni orang melayu dia boleh buat selamba je muka dia
Ingat comel lah? Jatuh air Muka aku,Peah dengan Zareen!

Aku dengan Peah sampai Jusco pukul 12.30 PM lepastu kitaorang pergi panggung beli tiket jam
12.35 PM kita orang beli awal... aku dengan Peah tengok Board dia tulis
Cerita Twilinght harini pukul 12.30Pm , 3.50 PM and 6.00PM
so aku ngn Peah beli tiket 3.50 Pm punya sebab Zareen pergi solat Jumaat terpaksa lah tunggu dia selama 3 Jam! 

Peah: Twilight Saga kak.
Kakak Tiket: Twillight saga..mahu pukul berapa punya?
Aku and Peah: 3.50 (bukan main kuat lagi kita orang cakap)
kakak Tiket: 3.50..Okey pilih tempat mana.yang warna pink tu dah ada orang
Aku and Peah: *pilihtempatyangsesuai* H3,H4 and H5 

Then kakak tu setkanlah semua.Kakak tu sendiri yang ulang balik waktu yang kita orang nak tu.
dengan senang hati kita orang beli tiket

Sekali imbas cerita yang berlaku di Pawagam tadi terasa macam dalam Novel pulak!
Bila wayang nak mula je.(Bella tengah cakap2 dengan Edward kat bilik dia)
Ada geng-geng mamat india ni tegur aku

India 1: Akak~ Ini tempat kami yang punya.
Aku: *hairan* kenapa pula? ni tempat kami.
India 2: Tengok Tiket akak..
Aku: *hulur tiket wayang* saya beli tiket ni pukul 12.30 lagi awal dari korang kenapa kami nak kena bangun?
India 1: betul lah akak..cuba tengok tiket kami. kat sini lah h3 h4 h5 yang akak duduk
Aku:*terkejut* (pehal pulak mamat india ni)
India2: Akak cuba tengok ni masa dia..akak beli tiket  1.40 bukan 3.50
Aku: Eh..
Pengawal: kenapa ni? apa masalahnya?
India 1: ni tempat kami.*sambil menunjuk tiket*
Aku: akak saya dengan kawan saya sendiri yang beli tiket ni ..kitaorang mintak 3.50.dekat board langsung tak ada tulis jam 1.40.kakak tiket tu sendiri yang ulang waktu yang kita orang nak
Pengawal: Macam mana pulak tak ada 1.40? *sambil mengeluarkan nota kecil di dalam poket*1.40 memang ada dalam jadualAku:*aduh* (suasana jadi kecoh macam ada drama kat sini..penonton2 terdiam melihat drama yang ada dihadapan mereka)
Pengawal: Kamu semua bangun dulu saya pergi selesaikan.
 Apa Lagi  dengan muka tembok aku,Peah ngn Zareen terpaksa bangun duduk kat tepi tangga
bertapa malunya aku masatu.macam nak tumbuk-tumbuk je muka kakak yang jual tiket tadi! 5 minit kemudian..pengawal tadi datang dia suruh aku and yang lain-lain duduk kat barisan hadapan sekali
memang masatu panggung dah penuh so dah tak ada tempat kosong lagi selain barisan hadapan.

Memang Frusst gila kia orang dapat fokus time Bella mimpi buruk tentang perkahwinan dia tu.Dah jadi macam kontroversi dah aku ngn kawan-kawan aku...bila time cter tu dah habis lampu jadi terang ramai yang tengok kat arah kita orang ada yang tergelak ada yang tersenyum tanda mengejek
*TRAUMA* lain kali aku tak nak lagi pergi wayang kat Jusco tu!
benci! benci!

#Gambar aku edit sendiri..

Benci-benci jugak aku tetap happy sebab dapat Jumpa Edward and Jasper aku!
Oh charming nya dorang

2 comments :

Hanis Nizam said...

Ape lagi . Bako jela akak tu . Kahkah .

Wana Kim said...

ta baik bako2 org.hahaha