Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: Tolong aku diet Pliss.

Tolong aku diet Pliss.

Photobucket

Arrhhhhhhhhh whua T___________________T sedihnya..dah sebulan aku tak online.mana taknya seminggu tu aku ada exam lepas exam pulak ayah aku  terlupa nak bayar internet.seminggu aku tunggu.lpeastu balik kampung seminggu lagi. seminggu lagi aku tunggu ayah aku bayar akhirnya harini dapat jugak aku online!
rindu bangett sama facebook and Utube! lebih rindu dengan Kpop Blogger.
tiap-tiap hari aku tertanya-tanya "agaknya dorang kat kpop blogger dah lupa aku kot" macam-macam
benda lah aku fikir risau aku dibuatnya.sebaik sekarang dah boleh bukak hehehe.

Nak tahu result akhir tahun aku??? teruk gila nak mampus 4A  2B ?C 1D memang urmm terbaik punya lah result aku. Yang A pun Sejarah,Seni,PJ,sivik dan Agama je. B geo. C aku tak pasti yang aku ingat BM BI SCIE  dengan apa tah lagi aku dah lupa.yang D.. adalah. secret malu nak bagitahu.
terbaik tak? sebaik tak ada yang gagal.kalau ade habislah aku kena lesing dengan ibu aku.
lepastu kena ceramah percuma dari ayah aku.nasib baik ayah aku tak garang macam dulu,dulu masa aku sekolah rendah bila aku fail atau dapat D memang kena penampo aku..sampai ayah aku tak tegur aku seminggu. naik takut aku.tapi alhamdullillah sekarang tak ada lah.

nak masuk bulan 12 ni.. aku nak buat azam lah and aku nak start diet! Aku nak capai Bulan 7 tahun depan aku nak berat aku turun pada average 50 lebih..tak nak lah bawah 50 sebab aku ni tinggi 158 macam tu pada usia 14 tahun tinggi kan? karang aku kurus  sgt karang kalau berat aku bawah 50 so atas 50.
#merapik so korang tahu tak mana2 laman web atau korang sendiri yang ada buat projek diet or yang ada tips2 or cara2 nak diet?? help me please give me the link.bantu aku plisss nak sangat kurus ni!
help me ok? taht my frends :)

aku ada suprise tuk korang?! aku nak kenal kan anak kesayangan aku.anak lelaki tao!
ni dia gambar anak aku.comel tak? macam ibu dia? #puii hahahah
comel tak?? cute kan? rasa nak cubitt je pipi dia tu.hehehe nama anak aku ni william :) anak aku orang korea! hahahah jokes! ok lah. nanti aku hupdated lagi. aku nak hupdated sepuas-puas hati pasal korea! korea! and korea!

No comments :