Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: New Post for this year!

New Post for this year!

Photobucket
Ngaaa...pejam celik pejam celik kita dah nak masuk bulan DUA atau bulan Febuari atau digelar bulan 'Lovely?' 
apa kau lovely2? kita orang islam tak main itu VALENTINE oke? jangan sambut haram! okey cerita pasal dah nak masuk bulan 2 ni..hehehe harijadi aku..Ehem..tak nak tahu ke bila? *sedih* sampai hati tak nak tahu!
tak nak tahu tak pelah. Masuk tarikh keramat tu umur aku dah 15 tahun! 15 tahun kauorang tahu?!
Sedih gila aku..makin lama makin terasa tua pulak.*MUMMMY!* 
*IniAku* 

How's your first day school? first day Uni? First day work? first day Married? And so on?
macam mana ? okey tokkk permulaan hidup korang tu? Tak nak tanya aku ke? *Wana2How'sYourFirstDaySchool?* thanks for the question (syok sendiri je ni) OK cerita dia macam ni,aku punya lah relax(serius) yelah selalunya orang yang first2 time ni mesti gementar kan? rse mcm na terkucil jugak pada ketika itu kan? tapi aku rasa lain gila bila nak masuk sekolah ,aku tak rasa takut,malu apa lagi nak kata? seram ke apa.tapi aku rasa sangat cool! (First time jejak ke sesi pagi).I feel like "3 years already I'm here(school) why I supposed tu scared? It so pathetic if I scared".yelah dah 3 tahun wei! aku rasa macam semalam je aku jadi budak tingkatan 1! rasa mcam baru semalam aku daftar sekolah nak masuk sekolah menengah,masa berlalu bergitu cepat.hurm..Sekarang aku pelajar tingkatan 3! nak PMR lagi. betul lah apa kata orang "Hidup di zaman sekolah menengah memang akan terasa cepat" dulu aku tak caya cakap orang tapi sekarang aku dah rasakannya.aku ingat 'HIGH SCHOOL' ni zaman sengsare rupanya...
High school ni lah zaman yang paling indah dalam hidup setiap insan dimana kita dapat kenal sahabat2 kita,Cinta? kehidupan dan kematangan.di High school lah aku belajar macam mana nak jadi seorang insan dan seorang manusia yang berguna (Ceh!).Aku tak dapat nak bayangkan kalau nanti aku dah habis jadi pelajar 'sekolah menengah' ni.jiwang sat jiwang sat.
Apa motif aku buat entry post ni? tak ada motif apa lahhh.sebenarnya aku dah tak tahu na post tentang apa kat blog ni..okeylah aku janji aku mulai saat ini aku akan jadikan blog aku sebagai tempat aku tulis LAGENDA SI WANA daripada A-Z aku akan cerita. Dari kisah Keluarga,Kawan dan Cinta?(Kalau adalah) .Aku akan updated blog ni seminggu sekali ya.takkanlah nak suruh aku updated tiap-tiap hari kan? cerita apa je aku nak sampaikan kalau tiap-tiap hari dengan blog Give me a space with my dear Yellie A.ka Pitty (my diary) oke.

korang ada dengar cerita pasal spe tah nama dia aku lupa dalam blog dia ada kutuk artis korea nama yoseob tu? mesti adakan? dah popular dah cerita tu. Ni lah aku nak nasihatkan Pak cin budak perempuan yang buat laporan polis tu lain kali ajar anak saudara pakcik tu supaya jangan bermusuh tengok sekarang musuh dia ciplak gambar dia and letak kat blog,lepas letak kat blog dia cerita pulak yang dia benci artis korea siap kutuk2 lagi..dahh habis! jadi kes polis pulakk. Pakcik buang masa je pakcik buat laporan polis tu..hamba2 ALLAH yang ugut anak sedara pak cik tu semua masih sekolah,takkan beraninya dia nak bunuh anak sedara pak cik tu.humm apa2 jelah aku tak masuk campur.

Okeylah sekian sekian aku nak berhenti menaip ni nak surfing YOUTUBE pulak.! enjoy your school!

*LayanLaguTerbaruMBLAQ* It war! best tao! sedih terguling2 aku tgk mv ni



No comments :