Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: No title to wrote..

No title to wrote..


Haaaaa 'No Title To Wrote' hurm :) actually aku tak ada idea nak updated apa,yelahkan dah sebulan aku tak updated.nak cerita pasal korea,aku tahu tak semua yang suka korea..karang tak pasal-pasal ada yang lebel aku 'budak beruk perasan' soo...selain itu #ceh, aku betul-betul penat dengan 'kehidupan' aku yang sekarang ni.Aku selalu tidur lambat,banyak aktiviti banyak homework! pehhh penat tuu nak online pun setiap weekend je tu pun kadang-kadang internet lembab gila nak mampusss sebab sekarang kan musim hujan so berukkband pun dah tukar jadi kuraband :( beginakahh rasanya insan yang nak menginjak dewasa<--mengarut
Apa yang berlaku sepanjang FEBRUARY ni ea..jap-jap aku cuba REWIND balik apa yang berlaku.
first thing.. alahh lupa aku nak cerita masa 11.02.2012 hari tu hari jadi aku! yeakkkkk! mcm mana aku boleh lupa nak bagitahu korang..ala bukan penting pun kan? tak nak wish BELATED BIRTHDAY for me kee??
*hehe
,
*Tu sebenarnya kek untuk aku tu! *perasan thanks taemin oppa! XD*
Tak de lah meriah mana hari jadi aku time tu..Ibu dengan ayah belanja makan steamboat and bbq je cukup lahtukan?? Thanks alot lah kat kawan-kawan yang wish birthday aku tu, Atiqah,Syahirah,Humrah,Farra,Narr dan lain-lain yang paling aku berterima kasih pada SAHABAT SERASI BERSAMA aku Siti Aiman Sofeah Binti Abd Rahim kerana dia lah yang ta henti wish 'happy birthday' kat aku dari start pukul 12 malam smpi 12 pagi #ahhhMerepek and dia bagi aku mug spongebob yg agak WEIRDO tapi comell..ILOVEYOU lah Peah!
Hari jadi si peah tu pulak 9 hari selepas hari jadi aku! haha kita orang ni memang sahabat serasi bersama! XD
Apa lagi ea aku nak cerita?? seriously bulan FEBRUARY memang agak membosankan nothin happen except my birthday.Hurm.. haaahh! err tak jadi pulak nak cakap

Okeiilah setakat itu sahaja POST dari aku *skema* kita jumpa di segmen akan datang!! arioosss! Oh ya!
Jom layan Youtube!
Big Bang dahh keluar dengan lagu baru! Blue best laguni..sangat sweet dan melodi nya yang slow
aku nak tergelak terguling guling tgk rmbut GD,haha btw ni pun lagu baru! AHHH kenapa semua lagu dorang semua best2!
SPICA new group!


No comments :