Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: Gila sama kamu BAP!

Gila sama kamu BAP!

Huaaaaaaaaaaaa dah lama tak berceloteh kat sinii hiakk First of ALL nak banyak2 terima kasih kat follower yg ke 500,hurm sorry lahh tak dapat nak buat awards sebab tak ada masa,yelah PMR pun nak menjelang :3
pejam celik pejam celik blog aku dah ada 500 follower sepanjang 4 tahun aku jadi bloggers ni,aku ni bukannya kejar follower sgt aku cipta blog sebab aku nak share benda yang aku minat semua,siapa tahu kita boleh jadi kawan #ApaAkuMerepekDo XD okeii hehe kali ni aku nak cerita pasal BAP <3 From Now On,AKU dah jadi Baby[Nama Fans Untuk BAP] yg baru!,aku memang dah suka kat dorang sejak dorang debut lagi
Siapa minat gila-gila dengan BAP? sila join group kat Fb  ni okeii BAP'S BABIES
 Why I love them? con They are BAP ! <3
kalau dah memang hip hop memang pure hip hop lah dorang tak ada nak tunjuk cute ke tunjuk seksi ke,Memang pure hip hope macam Big bang,tapi bukan maksud aku dorang sama macam Big Bang,Maksudnya muzik dorang pure mcm muzik Big bang.Yang kedua,skill menari dorang! perghh first tgk dorang debut lagu warrior tu memang dah jatuh hati sebab skill menari dia,lebih-lebih lagi part skelaton Dance tu
erghh skill gilaa!,Yg ketigaa aku suka lagu dorang! semuanya mmg INTO HIP HOP best pulak tu!Terutama lagu Warrior,Power dengan Unbreakable menangis aku dengar lagu tu T^T
yang keempat dan yang terakhir aku rasa Muzik BAP jelah yang kena dengan Jiwa aku Big bang pun! Dah lama aku minat KPOP tapii ni kali pertama aku dapat rasa muzik kpop masuk dalam jiwa aku SERIOUS! tapi aku cakap macam tu tak bermakna aku akan terus lupa semua Kpop Fav aku mcm SJ,Infinite,B2ST,MBLAQ,SNSD and sebagainya aku tetap love dorang sampai bila2<3Dalam BAP aku minat siapa? mestilah ehemm..ceritanya macam ni,Member BAP yang aku suka mula-mula ZELO! 
bila dah lama-lama tu aku tersuka pulak kat BANG
and then suka pulak dekat Young Jae
Tumblr_m00jz11trq1r4ws6do1_500_large
Lepas dekat Youngjae terminat pulakk kat HIMCHAN
haha tapi bila disenarai pendekkan sebab ramai sangat madu,so Himchan lah fav aku hehe Forever you Omma Himchan <3 dalam BAP hati dialah yg paling lembut AHH teringat pulak dekat Junhyung B2ST <3 hehe Love Himchan,Biarlah walaupun orang kata dia tak hensem tapi bagi aku dia Hensem plus cute Yeahh I like mimik muka dia yg tajam tu!
Hehe BAP FIGHTING!





2 comments :

zahi ♡ said...

Baby!! Wah, samalah kita :) B.A.P ni contoh terbaik untuk senyapkan mulut haters yang kata K-pop tu gaylah, jambulah, bapoklah. Kan Wana? ^^

Wana Kim said...

YAPPPP <3