Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: Selamat berpuasa!

Selamat berpuasa!

Alhamdulillah sekarang dah pun masuk 1 Ramadhan,di bulan yang mulia ini Ya Allah gembiranya! Gembira sebab aku boleh jadi diri sendiri tanpa 'bantuan' syaitan durjana tu! Harini aku rasa lain sangat,aku rasa macam aku seorang sahaja yg kawal diri aku #Merepek yelah bukan selama ni syaitan yang menghasut kita? jadi bulan puasa ni bila syaitan dan iblis diikat kita akan rasa 'ini lah diri kita yang sebenarnya' *Ada Faham* cakap pasal bulan puasa ni pejam celik pejam celik lagi dua minggu nak TRIAL PMR!?!  Erghhh gila seramm kau tao! *Are U ready?* HALF HALF ! aku Nervous Sangat-sangat [terasa macam menunggu sang kekasih membawa rombongan meminang]
#Macam tu lah apa yg aku rasa sekarang haha XD
Siapa Fans BAP? klik sini untuk join group facebook kami Malaysian Baby's BAP
Aku nervous dengan paper math dengan english sebab dua-dua subject tu adalah mimpi ngeri aku! bukan aku tak reti subject Math dengan Eng,Reti tu reti lah kan tapi you knoww...[Orang yang rasa apa yang aku rasa sekarang mesti faham perasaan aku] yelahh ayah aku terlalu bagi harapan untuk akuu untuk Kedua-dua subject tu yelah katanya Abang dengan kakak aku Pandai subject Eng dengan Math tu sebab tu dorang sekarang dah jadi Doktor! Hurmm yelahh AKu akan berusaha dapatkan Markah A untuk Dua subject tu English okey lagii selalu dapat B tapi Mathh..Bukan dua-dua subject tu je tapi semua! I hope I got 8A'S For Trial and PMR kalau tak dapat 8A's pun 6-7A's pun jadi lah asalkan ada banyak A.
Cerita minggu ni,Hari isnin haritu sekolah aku buat sukan tahunan! yiehhiiiii Walaupun sukan tahun ni kurang mendapat sambutan ataupun tak meriah tapi aku rasa happy sangat sebab We PANDU PUTERI dapat berkumpul sama-sama! bukan senang tao! yelah Tiap hari sabtu(Hari Koko) Budak Form 3&5 mesti ada kelas tambahan so..hurmm.so masa sukan tahunan tu jelah kita orang berkumpul walaupun bukan semua ahli masuk kawad tapi tak pelahh kan aku still happy
 

Seriously,walaupun kita orang bukanlah handal mana dalam kawad (dpt no 7 je) tapi kita orang tetap bangga jadi Pandu Puteri! kita orang tak kisah apa yang orang lain kata! Get Lost lah kan!
After sukan tahunan, esoknya aku datang sekolah tiba-tiba cikgu buat satu peperiksaan pecut PMR! so cuak lah aku kan! aku tak ready sepenuhnya tapi mujurlah kawan aku To syu kei kata Pecut Pmr ni cuma soalan-soalan yang biasa-biasa je bukan guna Format PMR so lega lah aku masa tu tapii... Bila dah bunyi loceng Pn Latifah pun bagi lah speech lepasstu "Sila beri perhatian nama pelajar yang saya sebutkan ini,sila pergi ke makmal......3 Uranus,Nur Syazwana" Huaaaaa! Terkezut aku! dah lah nama aku first-first nasib baik bukan aku sorang je yang pergi lab! To syu kei,Humra ngn kelas-kelas lain. Bila masuk je lab ciku cakap yang kitaorang ni pelajar harapan[Kononnya] kata cikgu yang kitaorang ni sepatutnya masuk kelas hadapan . Masatu jugak lah kita orang kena buat periksaa! guna Format PMR taooo!!! Serioussss aku tak ready masa tu so aku main langgar jelah kann tapi nasib baiklah time tu subject BM dengan apa tah aku lupaa fuhh ;3
Sekiann.. Good Luck 4 me!


No comments :