Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: New year,New Class,New Life

New year,New Class,New Life

Terlebih dahulu aku nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU kepada semua yang sudi baca post ni! haha XD. Setiap tahun baru mesti ada azam kan? so aku harap azam korang untuk tahun 2012 dah berjaya kau laksanakan AMIN! kalau tak berjaya tu berusaha lagi! hope tahun ni korang boleh berjaya lah.  So cerita pasal tahun baru mesti sekolah pun baru bermula kan? hah so SELAMAT DATANG SEMULA KE SEKOLAH wahai sahabat2,Senior2 dan Junior2 sekalian! iyahhhh!!!! Aku rasa sangat happy dapat jumpa kawan-kawan walaupun semuanya dah berpecah kelas tapi still aku rasa sangat happy. Dorang siap minta Hug lagi tapi aku je yang tolak! haha XD tak elok dipandang orang. Okeyy So pejam celik aku dah masuk FORM 4 dah tua juga aku kan! dah jadi senior tuk FORM 1-3 . aku rasa baru semalam aku jadi budak form 1, bila bangun-bangun je 'ah dah form 4 rupanya aku!' hurm, terasa masa begitu cepat masa berlalu. Aku rindu gila time Form 1 dulu. macam mana aku boleh kenal dengan kawan2 baik sekolah menengah. Ahh Rindunya!
Kelas, hurm.. Alhamdulillah aku dapat juga masuk kelas pure science, Ya Allah bersyukur gila aku. yang lebih bersyukur kelas aku kelas ICT. Subject yang paling senang nak lulus. Selamat juga aku, dulu aku beria nak mohon kelas ST, yang ada Bio tapi lepas dah pergi kelas ICT rasa sayang pula nak tinggalkan subject tu. hehe, Pengalaman pertama sentuh buku teks Physic ver BM memang menyeramkan! haha What the heck? kalau dulu time form 3 aku benci gila kalau ada bab speed ke force ke.. tulah chapter sains yang paling aku benci.. sekarang kenalah terima hakikat aku akan ambil Phsyics depa kata pysics senang,so I'll try my best. hehe aku dah mula jatuh cinta dengan Subject Chemist! sampai berebut-rebut dengan kawan2 kelas nak buku teks versi BI. Yang tak bernasib baik tu dapat versi BM punya,haha kesian.nampak tak? baru sekarang kita nak menghargai Bahasa Inggeris. haha #Mengarut!
Okeyy How's life? haha sungguh lah sejak start sekolah ni aku rasa sangat sunyi! iyalah dalam kelas aku yang baru tu aku sorang je kot, kawan2 baik aku semuanya lain-lain kelas. yang sama dengan aku cuma Peah je,itupun aku dengan si Peah dah tak rapat macam dulu. so rasa sunyi gila dalam masa yang sama aku baru je jadi pengawas, siapa yang pernah jadi pengawas tu dapat lah rasakan macam mana jadi pengawas, sangat sibuk. No time untuk kawan. hurm. SO dalam sehari aku tak jumpa pun kawan baik aku, so sad! so alone! dah jadi pengawas ni aku macam rasa terpinggir. haha Akward gilaa. tengok budak lelaki kat sebelah, eh tak! bukan budak tpi sahabat lelaki kat sebelah terasa macam akward! haha iyalah dulu tiap-tiap hari nampak dia tak terfikir pun kami akan jadi classmate tapi bila dah.. hurm Ya Allah! 
Haha lebih kurang macam gambar kat atas ni! haha. Btw, sekarang aku boleh sesuaikan diri dengan dorang, aku dah mula buat kawan dengan dorang! dan aku rasa happy sangat sebab dorang sangat open minded lebih-lebih lagi the chinese girl! you know selalunya dorang kan cuma bergaul dengan chinese, tapi dorang sangat lah 1 MALAYSIA. Aku dah mula sayang dorang. please cikgu jangan rombak kelas! haha dengan sahabat lelaki je aku kurang rasa friendly, depa macam sombong je. macam anti perempuan! pelik sungguh aku. lantaklah! ada mak kesah? haha 
Okeyylah sampai disini, nanti aku sambung lagi! ada banyak lagi cerita aku nak kongsikan! erghhh okey nak out! Assalammualaikum!



No comments :