Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: Tell me that I fall in love with EXO?

Tell me that I fall in love with EXO?


Yeshhhhh! akhirnyaaa EXO dah comeback I guess mesti semua EXOTIC aka EXOSTANS fangirling habis. haha kan kan? termasuk aku. tapi aku tak adalah terlampau ghairah sebab aku baru je minat EXO. kesian kan aku? sebenarnya secara jujurnya aku kurang suka lagu MAMA bkn tak suka mcm tak suka gaya dorang buat lagu MAMA, rasa macam something tak kena. itu just pendapat aku lah. tapi sekarang aku minat habis dengan dorang. haha xD  nak cerita pasal bias dalam EXO, aku tak sure lagi. sebab dulu masa dorang debut aku suka KAI. sebab aku ni suka idols yang pandai menari babhai(bahasa baru) sebab tu aku suka KAI lepastu aku tgk teaser LUHAN tetibe aku suka Luhan pulak. haha KAI and Luhan. 
*Luhan&Kai
Haha innoncentnya muka bila senyum. hehe. tapi tapi setelah sekian lama aku sedar sesuatu, selalunya bias yang aku suka boleh buat aku menjerit and terharu bila tengok video2 dorang tapi bila aku tgk dorang berdua ni terasa mcm biasa je //Jangan marah. so start dari situ aku pening siapa sebenarnya bias aku dalam EXO haha. so dengan  perasaan ingin tahu.. ceh! aku pun tengok banyak kali MV wolf tu. and mata aku asyik pandang sehun je. haha rasa macam ada sesuatu yang menarik pasal dia. lepas tengok MV. aku pun bukak lah FB macam biasa. then ada seorang exotic ni post gambar sehun. jangtung aku mcm nak pecah je tengok muka dia. berdegup habis ciutt haha //Tak boleh blah. and start from situ aku search banyak gambar sehun. biodata dia lepastu video2 konsert EXO,variety show, temu bual,fancam... 
*sehun
ahhhmemang sah lah aku dah jatuh hati dengan EXO kalau tak buat pe aku na search semua bagai. dengan confirmnya sehun bias aku yang baru. haha sorry Kai and Luhan! tapi I still support you as EXO! //Merepek. nak dijadikan cerita aku ta minat EXO bedasarkan rupa serious! kalau aku minat mereka berdasarkan rupa, dahlama dah aku minat dorang mcm nak rak. tapi.. aku minat dorang sebab dorang macam ada personaliti yang menarik. lagu,tarian dan gaya memang sangat lain dari kpop idols yang lain. aku bkn nak cakap dorang je hebat. lain idols lain gaya dan ada kelebihan masing2 ye dok? hehe. and lebih-2 lagi EXO ni under SM . aku memang peminat tegar SMTOWN ni. serious aku cakap! semua artis under SM semua aku minat termasuk penyanyi solo Kangta,BOA semua~ so kalau na fangirling dengan aku silalah add FB aku wana isa dan twitter Wanawoonie ceh promote pulak!
So aku harap aku dapat jadi EXOTIC yang setia lah ea. doakan jelah hehe! 
Here EXO punya lagu baru! ~ "Geurae Wolf naega Wolf Awoo~ (Ah saranghaeyo)" 


Post ini tidak membawa maksud apa-apa, jika anda tidak berpuas hati dengan pendapat saya. saya minta maaf, yang saya nak cakap cuma, setiap orang ada pandangan masing-masing! terima kasih


No comments :