Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: Minat ,finatik or Obses kpop?

Minat ,finatik or Obses kpop?

Annyong!! Ok ok, harini aku nak kongsi pendapat aku tentang 3 benda  ni. Minat,Finatik or obses kpop?  okok
semua dah tahu kan music kpop sekarang ni dah mula menguasai Dunia!
No hollywood now,hahaha 

tiga teori yang aku kaji sendiri perbezaan antara tiga tu.macam  aku, aku rasa aku diketegori
sebagai finatik kpop.hahaha ok ok jom tengok bawah

Minat kpop
  • orang yg minat kpop just suka lagu and idol2 kpop
  • tak pernah amik tahu hal2 dunia kpop ,just lagu kpop saja yag mereka suke
  • hanya sekali sahaja tengok utube tentang kpop
  • mereka yang minat kpop lebih cenderung meminati jenis music yang lain 
Finatik kpop
  • sanggup berhabis duit beli kpop goodies/showcase/and so on!
  •  hampir setiap hari dengar lagu kpop
  • tak pernah bosan dengar lagu kpop
  • suka kan jenis music yg lain selain kpop tpi kpop still utama
  • sentiasa amik tahu dunia kpop
  • akan  menangis bila tgk idol2 menangis or berjaya dlm beberapa anugerah
  • sanggup search video2 peribadi tentang idol2
  • akan tentang sehabis mungkin org yg anti kpop        
 Obses kpop
  • Sama macam finatik tapi lain sikit     
  • sanggup habis duit beli tiket VIP tuk showcase 
  • hanya layan lagu kpop,no malay,no indon, no hollywood  
  • setiap hari yg ada dlm pele otak mereka hanya kpop
 Sekian terima kasih ;)

6 comments :

salina 유리✿ said...

Finatik and obses !! hehe~ minat tu ade yang kurang setuju .. haha xDD

Wana Kim said...

hahah,sb minat hanya minat, or just suka kpop, tpi tak finatik,he3

dAiA-cHaN said...

fanatik !! xD tp mmg hanya lyn lgu KPOP jee! dlm kpale KPOP je ! borak pon dah xde bnde laen , kpop je!

Wana Kim said...

Hahaha itu obses bukn finatik.he3

Puteri Kpop said...

finatik n obses! C:

Wana Kim said...

wahh best2 ni.. obses semua ni.. jgn jdi ta waras suda :)