Annyong Haseyo! You'r truly in Wana Eyssa Fantasy Galaxy! Dont be Copy Dog ok!Saranghaeyo~ : Follow | Dashboard -Wana Eyssa
Wana`s Planet: Sukan Tahunan SMKSA

Sukan Tahunan SMKSA

Photobucket

huhu,harini bersamaan July 6 2011,hari perasmian and sukan tahunan SMKSA
kali ke 15. :). best gila sampai muka pun jadi hitam macam ni
#yg pegang love tu aku

hitam kan?? whua whua.lao tak dulu kulit aku putih berseri-seri(ceh!)
ok ok jgn tukar topik.. walaupun rumah sukan aku dapat ranking ke lima
tapi aku tetap bangga sebab kita org ni sgt berkebolehan dalam acara-acara seperti
Tarik tali,perbarisan,lontar peluru and sebagainya.sebab kami selalu juara tarik tali ;)
tadi happy gila sebab perbarisan rumah satria menang.Rumah satria bwk tema
Froggy.mula-mula kelakar lah jugak..lama-lama berlatih..bertukar menjadi serius..and seronok!
korg penah berbarisn cekak pinggang??? hahahah..hanya rumah satria jew..!
*yg warna hijau tulah rumah satria.
*PBSM and Kadet Bomba
#Puteri islam,Rumh Putra and wira

he3. huhu berpeluh-peluh kita orang kat bawah tu.. matahari dah mengahadap kat muka kita orang.
#sbtumukaakuhitam . si Megat(budk sblh aku) dah membebel .haish lelaki pon kuat membebel?
he3

ok acara seterusnya lumba lari banyak kategori lah..aku sempat amik dua gambar jew


..he3.tapi kebayakan acara lumba lari rumah saga kaut Tempat pertama
tape2 aku sabar jew.. aku pasang wish aku nak slim tahun2012
nak bantu rumah satria dlm acre lumba lari..lps ni ta men da aku tarik tali,lontr pluru semua.he3
doa2kanlah yew..

And masa cikgu umumkan pemng perbarisan..aku cakap lah kat kwn2 aku yg rumh wira and saga.
Lain kali kutuk n gelakkan org lagi....Tgk skrg korg dah ta mng perbarisn
 Sememangnya atlet rumh saga and wira mmg berlagak #biladorgmng
#peacenowar
Ada org jeles ngnrumh satria
tak cye? aku ade jln2 kt satu fb ni. kao na tao dye tulis apa
#siapa2ygtrse ni aytdye sorry erk



huhu naik tinggi darah aku leps bce bende ni!
dorg kejenye mngutuk jew.. tape2 dunia ni kan roda.. skrg time korg yg berde di ats..
ta lme lgi kterorg plk..  !
*sabarjelah.~


tadi kat stadium aku habiskn lebih kurg 4-5 air .. 2 air mineral..mmg haus gila.
lepas berbarisn jew aku terus beli air kat abg PBSM..dyeorg yg offer lao tak aku tak beli=,=
he3.leps habis air tu aku beli air hijau,oren,biru,semua jenis air aku beli lah.! hahaha

Yang paling memalukan kat Stadium..si Fatehah Mahmod tu tiba-tiba dia kata kat
Ketua plantun Kadet Bomba aku nak tgkp gambar dia.. singal... terkejut aku..tak gemuruh darah aku
dia pun blurr blurr je tgk aku..aku terus tolk pale si fatehah#tasengaja ..atoyy malu gila.
adoyy mulot siapa lah yg kao contohi ni fatehah..tahun leps pun bende yg sama.
taon lps dia kte kt ketua plantun KB tu Aku nak jumpa dia.
mulut memfitnah ni! kenal pon tak dah na jumpa.

wht eva.. malas nak ckp psl dia.. tadi ayah aku nak bgi medal kt pemeng,..
(ayh aku AJK PIBG ok.)he3 jokes... so masatu rumah saga menang tiba-tiba ada seorg budk
lelaki ni bgi high 5 kt ayh aku,ayh aku pon high la dia blik..
pstu sume kwn2 aku "uuuuuuuuuuuuu" bkl menantu tu " ..dorg da la ckp kuat2
keliling boleh dga.. tapi aku suka sb Budak nano#exboyfie jeles^^ he3
aku mmg suke buat Budak Nano tu sakit hati.sebab aku mmg sakit hati dgn dia.

ok lah..aku dah kepenatan ni, lps blik sukn terus mghdp blog ni..smte2 nak share story
ngn korg. senyum tak perlukata apa-apa

No comments :